aartenelise.reismee.nl

Dag 2/3: Bangkok-Chiang Mai

Na in Bangkok nog wat highlights te hebben bekeken zijn we na een treinreis van 13 uur aangekomen in Chiang Mai. Het is echt een ongelooflijk verschil met Bangkok. De mensen zijn hier bijvoorbeeld een stuk vriendelijker en het is uiteraard een hele andere omgeving. Het vinden van ons verblijfsadres was echter nog wel een hele toestand. Bij het station vonden we vervoer naar onze guesthouse (de chauffeur wist het wel te vinden zei hij). We werden afgezet en een straat in gewezen. Helaas was onze guesthouse niet te vinden en werden we verwezen naar een straat een flink stuk verder, waar we het wederom niet vonden en weer een hele andere kant op werden gestuurd. Na flink wat kilometers te hebben gelopen (en dat met zo'n zwaar ding op je rug) hebben we het uiteindelijk gevonden. We zitten hier in een rustig zijstraatje met meerder guesthouses welke voornamelijk gericht zijn op backpackers. De rest van de dag doen we rustig aan.

Morgen hopen we een dagexcursie te gaan doen naar verschillende bergstammen waaronder de longnecks en bigears. De dag daarom gaan we een jungeltrekking doen van 3 dagen/2 nachten. Verder ben ik zeker van plan een bezoek te brengen aan de night market die hier iedere avond gehouden wordt.

Tot morgen!!

Jos en Amanda

Klinkt allemaal leuk zeg die excursies, we zijn benieuwd naar de foto's! :) heel veel plezier.. en lekker genieten.
xxx

Rita

Geniet van jullie vakantie!!
Leuk jullie zo op deze manier te volgen!

xx