aartenelise.reismee.nl

Dag 20: Krabi-Koh Phi Phi

Vanochtend zijn we dan echt vertrokken naar Koh Phi Phi. Na een bootreisje van rond de 2 uur zijn we beland op een prachtig eiland, met zo'n blauw water als we nog nooit hebben gezien.

We zitten op een lekker rustig strandje met maar 1 resort erop :) We hebben het strand dus bijna voor onszelf. De kamer is wel heel eenvoudig, maar dat hadden we van te voren al gelezen. De kamers zijn op Phi Phi super duur, maar de kwaliteit is laag. Warm water en elektriciteit hebben we alleen van 6 uur 's avonds tot 6 uur 's ochtends. Ach.... het is weer eens wat anders.

Morgen gaan we naar de ''hoofdstad'' van Phi Phi, Ton Sai, om lekker te winkelen en 's middags hopen we te gaan snorkelen voor ons strand. DIt heb ik al even gedaan, nog niet super ver, maar heb echt al super mooie vis gezien. Aart wil nog een onderwatercameraatje kopen om ook de onderwaterwereld te fotograveren. Al is de bovenwaterwereld al meer dan de moeite waard in Thailand!!!

Liefs van ons

Melonie

Hallo Daar,

Zo das wel lekker hoor strand voor jullie saampjes;)
geniet er maar lekker van. jullie doen echt hele gave dingen, om nooit meer te vergeten!

Have fun!

Veel liefs xx

jopie notenboom

Hoi Aart en Elise,
Dat is gaaf een strandje voor je alleen, en is het leuk dat snorkelen wel gaaf he als je de vissen zo onder water ziet de natuur is ook geweldig mooi en daar begrijp ik helemaal super. En primitief he als je alleen maar stroom hebt op bepaalde tijd is weer eens wat anders.Zo maken jullie allerlei facetten van het leven mee,wat we altijd maar zo gewoon vinden terwijl het ergens anders in de wereld niet gewoon en vanzelfsprekend is. heel apart om dat allemaal zo te ervaren. Jullie hebben wel hele aparte huisdieren zo hoor die aapjes op je balkon gaaf hoor.
Nou hier is het alles behalve tropisch vanochtend was het -10 c ze verwachten dat je van het week-end kan schaatsen, jullie moeten straks gewoon afkicken van die lekkere temperaturen . Nou we kijken weer uit naar het volgende verhaal en de foto,s

jopie notenboom

liefs van ons pa en ma notenboom

Janny

Heerlijk te lezen dat jullie zo genieten, Elise. Als ik dan over zo'n mooi eiland lees en hier is het min 8 graden met een gevoelstemperatuur van min 15, tsja........ik ben dan helemaal niet jaloers, hoor :-(
Geniet ervan,
knuf, Janny

Mariska

Wat is het mooi daar en wat hebben jullie al veel gedaan.
Ik wil wel graag jullie foto's zien.
Veel plezier nog en geniet ze.