aartenelise.reismee.nl

Dag 18: Krabi

We zijn er nog!!!!

In verband met de drukte op Koh Phi Phi hebben we pas voor woensdag een hotel kunnen boeken, we hopen daar tot maandag te blijven. Het maakt voor ons ook niet zo uit, want we vermaken ons hier prima. Lekker chillen, en we gaan wellicht ook nog snorkelen.

Zitten op de veranda van onze bungalow zie ik aapjes door de bomen gaan en als we op bed liggen horen we ze ook!! Het is prachtig hier en we genieten er gewoon een paar dagen langer van :).

Tot snel!!

P.s. Dat duiken weet ik nog niet zo hoor Aman, ze hebben mij gezegd dat als we hier gaan snorkelen we die vissen waarchijnlijk ook zien, dus ik ben benieuwd.

Jos en Amanda

Ja maar met duiken zie je echt veel meer als met snorkelen omdat je dieper onder water gaat. Ik zou zeggen DOEN!
Echt als je het een x gedaan hebt, wil je het vaker doen. De onderwater wereld is zo mooi. En zeker ook daar omdat het op de 8e plaats van de mooiste duikplekken van de wereld staat.

ma van der eik

lekker dat jullie wat langer time out hebben genomen zo komen jullie beter tot rust en kunnen zo ook genieten! ja jullie zitten heerlijk in de zon ,hier kunnen de schaatsen uit het vet worden gehaald brrrr het sneeuwde net zelfs, niet voor te stellen he? geniet dus maar lekker voor je het weet is het weer real life!!!
Lieve groeten pa en ma en een knuffel van de duckies

jopie notenboom

Hallo genieters,wat fijn dat jullie nog niet op door reis hoeven kan je even rustig genieten van al dat moois om je heen en wat leuk dat je die aapjes vanaf je veranda kunt zien echt gaaf!geniet van de warmte als je thuis komt zul je het koud hebben want hier vriest het. Dus koester je maar lekker aan de zon en elkaar tot het volgende verhaal we kijken ernaar uit weer liefs pa en ma

Opa en Oma Notenboom

Hallo Aart En Elise.
Wij genieten iedere dag weer van jullie verhalen,wat zien en beleven jullie veel zeg.En die aapjes wat leuk zeg enzo dicht bij, Dat je tussen door erg moe bent is natuurlijk niet vreemd. Als jullie weer thuis zijn heb je nog wel een paar weken nodig ,om het gewone leven weer op te nemen.Geniet nog van jullie vakantie.En we volgen julie verhalen maar weer verder
Met de hartelijke groetjes van Opa en Oma Notenboom