aartenelise.reismee.nl

Dag 27: Koh Phi Phi/Phuket

Hallo iedereen,

S0rry dat het even geduurd heeft voordat jullie weer iets van ons hoorde. We hadden in het hotel in Koh Phi Phi heel slecht internet en elke keer als we ons verhaal wou plaatsen gooide het internet ons er weer uit.

We zijn vanochtend met de boot naar Phuket gegaan en zitten nu in een hotel dichtbij het vliegveld. Morgenochtend om 7 uur vliegen we naar Bangkok en dan 's-middags weer terug naar Nederland. We hadden eigenlijk als plan om maandag al naar Phuket te gaan, maar we hadden het zo naar ons zin in Phi Phi dat we daar lekker langer zijn gebleven.

De excursie naar Koh Phi Phi Ley was heel erg leuk. Het is er heel erg druk met touristen, maar het is er super mooi. Leonardo was er helaas die dag net even niet hahah

Laughing

Verder waren er in het weekend nog een Nederlands stel gekomen in ons hotel, waar we een aantal dagen mee hebben opgetrokken. DIt was echt super gezellig. We zijn wezen eten in Tonsai en zijn naar naar een restaurant/café geweest waar je tegen elkaar kan thaiboxen voor een emmertje drank, dat was echt grappig om te zien.

Met hun hebben we ook een kayak gehuurd voor een dag en zijn we naar sharkpoint gegaan, waar we hebben gesnorkeld tussen de zwartpunt rifhaaien. Het was helemaal niet eng en super gaaf. Tussen de middag hebben we lekker wat gegeten op Longbeach en zijn we daarna weer gaan kayakken.

's-avonds hebben we een kampvuur gemaakt op het strand en hebben we daar lekker gezeten, het was echt reuze gezellig.

Gisteren heb ik nog even een massage van 2 uur genomen, dat was echt super lekker. De vrouw die de massage geeft is echt een super lieve vrouw en gisteren heb ik ook een kadootje voor haar gekocht en gegeven (echte parelketting). Haar zal ik zeker wel gaan missen.

Morgen dus weer naar huis, de tijd is echt super snel gegaan. We hebben het heerlijk naar ons zin gehad in Thailand, maar kijken ook wel weer uit naar thuis. Zie ik mn kindjes

Wink
weer en kan ik lekker met ze knuffelen hahaha.

Iedereen tot snel!!!

xx

Rita

Wat hebben jullie een super mooie vakantie!!geniet nog van de laatste dagen! Goede vlucht terug!!

Janny

Ik geniet nog steeds van je verhalen. Jammer dat het voor jullie wss heel snel is gegaan. Fijne dag