aartenelise.reismee.nl

Dag 4: Chiang Mai

Wat hebben we vandaag een leuke dag gehad! We werden om half 9 opgehaald voor een excursue naar 5 hill tribes (bergstammen) waaronder de Karen, De Lisu, de Big ears en de Longnecks. Daarnaast hebben we tussendoor ook nog een tempel/grot en een orchideefarm bezocht.

Het is werkelijk waar een hele aparte ervaring om in deze afgelegen dorpjes tussen die mensen te lopen om te zien hoor ze daar leven met ongelooflijk weinig. De Big Ears en de Longnecks zijn echter wel een hele attractie. Bij heb moet je dan ook betalen om hun dorpje in te mogen (hier leven ze van). Het is ook echt net aapjes kijken in de dierentuin. Het is wel heel bijzonder om deze mensen te zien met al die ringen om hun nek, ik moet er niet aan denken.

Einde van de middag zijn we weer afgezet bij ons guesthouse en hebben we nog even wat boodschapjes gedaan. Wat wel jammer is, is dat mn kies nog steeds wat zeurt. We zijn na het doen van boodschappen dan ook nog even langs de apotheek gegaan om een antibiotica kuurtje te halen (kan hier zonder recept)

Laughing
, waarvoor ik € 3,00 diende te betalen. Je zal net zien dat ik er nu eigenlijk ook niet echt last van heb, dus ik wacht nog wel even af voordat ik begin. Ik heb het ook eigenlijk meer gekocht voor het geval dat. Morgen gaan we 3 dagen de rimboe in dus is het een prettig idee iets bij je te hebben.

We gaan nu nog even eten en als we terugkomen zal ik nog wat foto's plaatsen. Donderdag komen we terug van de trekking en zal ik weer een verhaaltje doen haha..

@mams: alles goed met mn kindjes?

Wink

Reacties

Reacties

ma notenboom

Hoi Aart en Elise heel interessant en leuk wat jullie al gedaan hebben vooral die bergstammen lijkt me heel apart om te zien hoe die leven we volgen jullie dag voor dag nu duurt het een paar dagen geniet ervan en doe voorzichtig in de jungle veel plezier gr pa en ma

ma van der eik

Lieve kids,
Wat een onderneming allemaal, fijn dat jullie er zo van
genieten! zat er nog een kettingkje bij voor je elies bij de longnecks?spannend 3 dgn in de mid of nowwear pas goed op elkaar! we kijken uit naar jullie belevenissen en blijven jullie volgen! dikke x pa en ma
en een lik van milo en luna ( gaat prima!) krijg ook de gr van opa en oma wakker

Jos en Amanda

Klinkt allemaal heel GAAAF!!! t lijkt ons ook niks om je hele leven met een lange nek te leven ;) haha al kan het soms handig zijn in een drukke straat om aart weer terug te vinden.
Die jungle lijkt me helemaal super.. ik heb op internet even gekeken naar wat foto's, op olifanten door de jungle en mooie watervallen, ziet er echt geweldig uit.
Nou heel veel plezier daar, en ik hoop voor aart dat er niet al te veel grote spinnen zitten ;) gelukkig hoeft hij niet op de grond te slapen want ik zag dat ze daar een 'hotel' hebben gemaakt.

xxxx

Marian van der Burg

Ha Aart en Elise,

Heel gaaf om te zien en mee te maken allemaal.
Vervelend dat je nog last van je kies hebt.
Op safari is ook niet verkeerd, ben weer heel benieuwd naar jullie volgende verhaal.
Succes en een goede reis door de jungle!
Xx

T. Marian

Elise

@ma: blij dat het goed gaat met mn duckies :)
@amanda: we slapen bij bergstammen in hun hutje. Een hotel zit er dus niet in :):)
@iedereen: bedankt en tot snel!!!!

ester van zanten

wat een mooie foto's zeg, jullie hebben in die paar dagen al heel wat beleeft en gezien.heel veelsucces in de rimboe
jullie liever als ik. maar van deze afstand geniet ik wel
mee. doe voorzichtig en tot horens maar weer.
XXX
t.ester

Marian van der Burg

Hoi Art en Elise,

Wat een prachtige foto's!
Aart staat je goed!
Tot over een paar dagen maar weer!

Liefs,

T. Marian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!