aartenelise.reismee.nl

Dag 5/6: Chiang Mai

Daar zijn we alweer!!! Eerder dan verwacht. Gisteren werden we om half 10 opgehaald en zijn we naar een lokale markt gegaan om eten in te kopen voor tijdens de trekking. Vervolgens zijn we doorgereden naar een dorpje waar we eten hebben gekregen. Toen begon de trekking. We waren met 9 personen in totaal, een hele leuke groep mensen. Onderweg werd er vanalles uitgelegd over de bomen etc. In het begin viel het wel mee, maar na het eerste half uurtje ging het alleen nog maar bergopwaards pfffft. Kben ook niks gewend, ik weet het

Laughing
. Nou toen kwamen we eindelijk bij basecamp. We kregen weer lekker wat te eten en vervolgens werd er een kampvuur gemaakt. Dit was wel lekker want snachts koelt het hier onwijs af. en toen kwam het slapen, nou hadden we gelukkig een geweldig hahaha huhum. Ik zal zo nog wiat foto's plaatsen. We hebben het nog vaak gehad over jouw opmerking Aman, over dat eer een hotel stond haha. We wisten dat het primitief zou zijn, maar het was echt erg!!! Je slaap met zn allen in een open bamboe huisje op een matje en je krijgt wat denkens, nou dit was echt nog steeds onwijs koud, de kou kwam ook gewoon middels de onderkant naar boven. Daarnaast sliepen we bij een waterval, nou door alleen dat al te horen maakt het het slapen niet echt makkelijker. We hebben dan ook eigenlijk zowat niet geslapen vannacht.

De groep bestond uit 2 groepen die vandaag uit elkaar zouden gaan. De ene groep had namelijk maar 1 nacht geboekt en wij en 2 andere nederlanders hadden de excursie van 2 nachten geboekt. Iedereen haf het vannochtend al helemaal gehad door het niet kunnen slapen. De ene groep zou 2 uurteruglopen, in een dorpje wat eten en dan een olifantentocht doen, en wij zouden 3 uur naar een dorpje moeten lopen, onszelf de hele middag en avond daar moeten vermaken om vervolgens weer op dezelfde manier te moeten slapen. Dag 3 zou hetzelfde zijn als dag 2 van de andere groep. Wij alle 4 zagen dit totaal niet meer zitten en hebben dan ook aangegeven dat we met de andere groep mee terug wilden. Dit hebben we dus ook gedaan. Eerst 2 uur gelopen, in een dorp wat gegeten en vervolgens olifantrijden (was vreselijk eng hier hahaha).

Nu zitten we weer heerlijk in onze guesthouse met een lekker bedje, geen vreselijke kou en geen lawaai van een waterval

Wink
. Net als maandagavond zijn we ook vanavond naar de nightmarket gegaan. Het is echt onwijs leuk hier, zeker voor iemand die van shoppen houdt. Ik heb inmiddels al 3 horloges en een tas gescoord!!!! Ook hebben we maandag en vanavond een massage genomen, heerlijk!! Hiervoor betaalde we 2 euro p.p. Gaat echt nergens over zo goedkoop. Vanavond heb ik zo gelachen. We ginden naar dezelfde massagesalon als maandag enliepen naar boven om allebij op zo'n matrasje te gaan liggen. Komen er 2 vrouwtjes naar boven 1 met een normaal postuur en 1 van zekerboven de 120 kg. Ik was zo aan het hopen dat ze naar Aart ging en ja hoor hahahaha. Het is het met een thaise massage namelijk zo dat ze op je gaan staan enzo, ik heb tijdens heel die massage dan ook echt reuze lol (leedvermaakt) gehad!!

Voor morgen hebben we niets gepland en gaan even lekker relaxen en bekijken wat we de komende dagen gaan doen...

Reacties

Reacties

Jos en Amanda

Tis wel een mooi jungle hotel zeg ;) ik snap dat je aan me gedacht hebt haha :) wat ik gezien heb op internet leek er wel een beetje op alleen dan van baboe gemaakt met matrasjes en klamboe.
Wel appart, dat ze zo'n 2e dag niks byzonders ingepland hebben zeg.. een beetje in een dorpje hangen.. ik snap dat jullie eerder terug zijn gekomen.
Maar de foto's zijn erg leuk.. en die olifanten tocht ziet er ook gaaf uit.

Hahahahaha aart met een 10tonner op zn rug, heeft hij er niet ingezakte wervels aan overgehouden? :P ;)
Daar had ik ook wel een foto van willen zien hoor!!

Nou geniet ff van jullie relax dagje .. en we zijn benieuwd naar de volgende verhalen.
We hebben tot nu toe al erg veel lol gehad .. vooral om t verhaal van vandaag thaise massage hahaha.

Groetjes en geniet ze daar!
xxx

ma notenboom

Hoi Aart en elise, we genieten echt van jullie verhalen en wat zal dat hard hebben gelegen op zo.n matje en dan zo koud brrrrrrrrrrrr hoe was het met de spinnen aart de vlinder is ool erg mooi. en elise heb je nu wat conditie gekregen valr niet mee he zo klimen en dan niet geslapen hebben je hebt zo wel een herinnering die je niet zo gauw vergeet maar we genieten van jullie verhalen en fijn dat het zo mooi is vooral dat shoppen he? En ik zie dat helemaal voor me aart met zo.n dikke bertha op zijn rug au au zo iets als van die reclame.
Die foto,s met de olifanten zijn ook leuk en wat een luxe w.c. hadden jullie ik zou ook terug gegaan zijn hoor kan je weer lekker bij komen we kijken weer naar de volgende verhalen uit veel plezier liefs pa en ma

Janny

Meid, ik heb net zitten genieten van je verhalen en je foto's. Wat gaaf allemaal!!! Wat zullen jullie genieten, zeg. Ik ben eigenlijk best wel jaloers!
Dit is een vakantie om nooit meer te vergeten.
Voor de komende dagen wens ik jullie ook veel plezier toe.
XX Janny

Melonie

Hey Aart&Elise,

Heb net ff jullie verhalen gelezen, echt super leuk om dit te volgen! echt een avontuur zeg.

(grappig die thaise massage;) echt lollig)

Geniet ervan met z'n 2en doe voorzichtig!!

Ik kijk uit naar jullie volgende verhalen.

Veel liefs,xxxx

ester van zanten

wat een belevenis weer zeg, echt leuk om mee te maken.
kan me voorstellen dat 1 nachtje genoeg is op zo'n
matje.
fijn dat jullie het zo leuk hebben.
geniet er maar van

liefs van t ester

ma van der eik

lieve avonturiers, wat een mooie foto"s zeg en dan dit echt te beleven!!! een belevenis hoor! gelijk dat jullie een dag eerder zijn terug gegaan en dan in een lekker bed slapen, maar jullie hebben wel ervaren hoe die mensen leven!!ook leuk die olifanten, en aart die was wel flink gekraakt zeker met zo'n slanke dame!!lachen!
Jullie zitten ver weg maar erg leuk om zo met jullie mee op avontuur te gaan op deze manier, we wachten op de mooie foto"s en verhalen die nog komen gaan geniet ervan!! liefs en xx pa en ma en de ducks

Ellen

Hee meis,
Superleuk om je verhalen te lezen!! Ik lees ze nu pas want ik las via Janny's Facebook dat je een reisverslag had geplaatst. Ik had me aangemeld om mails te krijgen bij nieuwe verslagen maar dat is misgegaan denk ik.. Ik was al heel erg benieuwd hoe je alles beleeft daar maar ik ben gelukkig weer op de hoogte :-)
Wat een belevenissen allemaal en wat een gave foto's! Ik vind je echt een stoere chick hoor :-)
Veel plezier nog, ik kijk uit naar je volgende verslag/foto's.
Liefs vanuit een heel erg nat NL...
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!