aartenelise.reismee.nl

Dag 7: Chiang Mai

Vandaag heerlijk gerelaxed. Eerst lekker uitgeslapen en toen naar een kantoortje om vervoer te regelen naar onze volgende verlbijfplaats. Allereerst was het de bedoeling om direkt naar Phuket te vliegen, maar dit blijkt ineens ontzettend duur te wezen. We vliegennu a.s. zaterdag(met een tussenlandig op Bangkok) naar Koh Samui. We gaan de route dus andersom doen dan gepland, maar dat geeft niet

Laughing
. De bedoeling is dat we er een week gaan blijven, we zullen zien hoe het loopt. Vanmiddag hebben we lekker op een terrasje gezeten (mensen kijken haha).

Voor morgen hebben we een excursie geboekt naar de TIger Kingdom, hiervoor heb ik lang bij Aart moeten zeuren want hij wou eigenlijk helemaal niet

Wink
. Morgen gaan we dus met tijger(s)tjes kroelen joehoe!!!!!!! Jullie zullen de foto's wel zien. Morgenavond nog even naar de markt en dan vroeg naar bed toe want we moeten zaterdag om 07.00 uur al vliegen.

Iedereen bedankt voor de reacties!! Hoop dat alles goed gaat daar in Nederland.

Jos en Amanda

Goed dat je aart overgehaald hebt voor tiger kingdom!
Dat is echt heel gaaf, een vriend van me ouders is daar ook geweest, je kan daar gewoon met die tigers op schoot. en daar foto's laten maken. Heel gaaf!
Het schijnt dat die beesten daar onder de drugs zitten, anders kan je nooit zo dichtbij komen.
Heel veel plezier... dat leveren weer hele gave foto's op!!

xxx

Elise

ja, dat dacht ik ook, maar in hun foldertje staat dat dit absoluut niet zo is. Ik weet het ook niet hoor. Je moet bij de entree bepalen bij welke tijgers je wil (van welke leeftijd). Aart wil eigenlijk alleen bij de baby's, dus dat gaan we dan ook eerst doen. Als we daar nog bij de grotere willen kan dat altijd nog. Met die kleintjes lijkt me ook echt super gaaf, lekker met ze spelen een beetje :) Ik zal vanavond weer foto's plaatsen..

xx