aartenelise.reismee.nl

Dag 8: Chiang Mai

Vandaag zo'n indrukwekkende dag gehad. We zijn bij The Tiger Kingdom geweest en daar echt met tijgers op de foto geweest. Je moest vooraf bepalen bij welke je wou (leeftijdscategorie). Wij hebben gekozen voor de grootste en de kleinste. Het was echt super gaaf om zo dicht bij deze aparte dieren in de buurt te kunnen zijn en ze aan te kunnen raken, echt een once-in-a-lifetime ervaring. Om nooit meer te vergeten!!! De foto's spreken voor zich

Laughing

Hierna hebben we onze was weggebracht om lekker te laten wassen voordat we morgen weggaan

Wink
. Vervolgens hebben we nog even wat gegeten en lekker op een terrasje gezeten. We zijn nu weer in onze kamer, even lekker relaxen en alles klaarmaken om morgenochtend vroeg te vertrekken. Ons volgende bericht zal zijn vanuit Koh Samui!

Op naar het strand..........

Ellen

Supergaaf meis!! Vooral die foto met die grote tijger :-) Ik was met baby-cheetahs op de foto geweest in Afrika maar dit is misschien nog wel indrukwekkender.
Die ervaring vergeet je nooit meer!

Goede reis morgen!

xx

jopie notenboom

Hallo lieve kinders, Wat een geweldige spannende avo turen beleven jullie en super gaaf die foto,s bij de tijgers
Een hele belevenis zo met die tijgers vonden jullie dat niet eng? Ik vind het echt cool en mooie foto,s straks om te scrappen hoor jullie zijn wel een stelletje doorgewinterde avonturiers hoor ,ben weer benieuwd naar het volgende verhaal dit is echt heel leuk daarom stuur ik ook geen smsje weet nu hoe het is bij jullie nou veel liefs van pa en ma en ik zou zo zeggen ga zo door we genieten er echt van xxxxxjes

Mariska

Mooi foto's en jullie hebben al heel wat gezien van Thailand. Bedankt voor de e-card, heel leuk.
Geniet ze nog.
Groetjes, Mariska

ester van zanten

hoe is het mogelijk , zo dichtbij, dat maak je nooit meer mee.
prachtig hoor!
succes op jullie volgende trip.

xxt.ester

melonie

echt een hele belevenis !
super gaaf zeg die foto's

Doe voorzichtig!
liefs xx

Jos en Amanda

2 woorden: SUPER GAAF!!!

Marian van der Burg

Lieve Aart en Elise,

Wat een ervaringen in ruim een week zeg, geweldig!
Prachtige foto's.
Ja we zijn verwend met zo'n heerlijk bedje!
Nu even relaxen is ook niet verkeerd, na zo'n week van zoveel indrukken.
Geniet ervan, ik kijk uit naar jullie volgende verhaal!

Liefs,

T. Marian

Anja Pols

Lieve Aart en Elise,
Wat een schitterende foto's en prachtige verhalen zeg!
Leuk dat jullie op deze manier iedereen laten meegenieten met jullie ervaringen en belevenissen. Veel plezier nog met elkaar en ben benieuwd naar de volgende ervaringen van jullie reis. Veel liefs en xxxx t.Anja en O.Wim enWilliam