aartenelise.reismee.nl

Dag 9: Koh Samui

Na een dag met veel reizen zijn we vanmiddag aangekomen op Koh Samui. Vanochtend zijn we om kwart over 5 opgehaald bij onze hostel en naar he vliegveld gebracht. Vervolgens hebben we een vlucht naar Bangkok en vervolgens naar Surat tani gemaakt. Vandaar een uur met de bus naar de ferry en toen nog een uur met de ferry naar Koh Samui. Daar hebben we de taxi genomen naar ons resort.

Het is een super leuk resort, waarin je jezelf in de jungel waant. We hebben wat boodschapjes gedaan en een duik in het zwembad genomen, heerlijk.

Koh Samui is werkelijk prachtig mooi!! Zodra we wat foto's hebben gemaakt zullen we die plaatsen.

Nu gaan we lekker relaxen en optijd slapen, we zijn zo erg moe...... Morgen ook nog lekker even bijkomen en genieten van het weer en dan maandag kijken wat we voor excursies willen doen.

xxxx ons

jopie notenboom

Hallo jongens,
Wat een reis hebben jullie achter de rug ik begrijp dat je moe ben ,ben nieuwsgierig hoe het er daar uit ziet en wat voor excursies gaan doen.Was het mooi op de ferry de omgeving? Hoe is het eten daar en wat voor temperatuur is het bij jullie nou we wachten af liefs pa en ma