aartenelise.reismee.nl

Dag 12: Koh Samui

Gisteren zijn we aangekomen in ons nieuwe verblijf. Het ziet er super uit, een prachtig hemelbed en uitzicht op zee, wat kan je nog meer wensen??? De rest van de dag hebben we lekker bij het strand gelegen en wat gezwommen en 's avonds zijn we lekker in het stadje wat gaan eten.

Na lekker te hebben ontbeten, hebben we vandaag onze tours geboekt. Morgen hopen we naar het Angton National Marine Park te gaan en donderdag naar Koh Tao & Koh Nang Yuan. Lekker varen, zwemmen en snorkelen. Vrijdag hopen we weer te vertrekken van Koh Samui naar Krabi.

Xxxx van ons

a.notenboom

Hallo Aart en Elise
Wat zullen jullie een onvergetelijke vacantie hebben om nooit te vergeten en wij nemen ons petje af ,zoals jij je vacantieweer geeft. en die beesten zo groot en wat zijn jullie maar nietig er bij. Wij vinden het leuk om dat allemaal te zien.Nog heel veel vacantie plezier, en doe voorzichtig. de groetjes van Opa En Oma Notenboom.

jopie notenboom

Lieve aart en elise wat ziet dat bed er uitnodigend uit heerlijk geniet van die luxe wel heel wat anders dan dat matje hé? Lekker relaxen het ziet er mooi uit gaat het met jullie gezondheid ook allemaal goed/ geen zere monden e.d we kijken weer uit naar het volgende avontuur liefs pa en ma

Janny

Wat heerlijk om je berichten te kunnen volgen, Elise. Ik ben gewoon jaloers. En wij maar werken. En dan ook nog eens koud en miezerig hier :-)
Geniet met volle teugen, want voor je het weet zit je weer tussen de DIV-mannen :-)