aartenelise.reismee.nl

Dag 13/14: Koh Samui

Hier weer een bericht van ons!!!

Het gaat hier goed!! Het is heerlijk (heet) weer. Gisteren en vandaag hebben we excursies gedaan en die waren super gaaf.

Gisteren zijn we naar het National Marine Park geweest en zijn we op 2 verschillende plaatsen gestopt om te snorkelen/zwemmen/eten. De 2e stop was zo ontzettend leuk want er zaten gewoon van die hele schattige wilde aapjes in de boom (aapjes kijken

Tongue out
). Jullie begrijpen wel dat ik daar natuurlijk niet meer was weg te slaan (1 had een baby). Aart heeft me op een begeven moment gewoon mee moeten trekken want we wouden ook nog snorkelen hahah. De omgeving was werkelijk prachtig daar.

Vandaag hebben we 2 eilanden bezocht, waarvan de laatste zeker een waar paradijsje was. Het bestaat uit 2 eilandjes die met elkaar zijn verbonden door een strook wit zand. Het was toen wij er kwamen echter hoog water, dus we moesten erdoorheen waden om naar het andere eilandje te komen om een klim te maken naar het uitzichtpunt. De natuurlijk in de omgeving was echt super. We waren met een speedboat dus lekker hard over de golven terug gegaan.

We gaan nu snel een hotel zoeken voor in Krabi, hier hopen we morgen naartoe te vertrekken. We konden kiezen uit een hele vroege transfer en één wat later op de ochtend. Nou die laatste hebben we maar gekozen, want de wekker is al 2 dagen om 6 uur gegaan pfffff.

Het is hard werken hoor op vakantie zijn!!!!!!

Wink

See you in Krabi!!

Jos en Amanda

hahaha ik zie t al helemaal voor me.. schattig he die aapjes :) zulke leuke beestjes!! Ben benieuwd naar de foto's .. op internet ziet het er heel gaaf uit al die eilandjes. net een soort .. mini robinson eilandjes :)
En dat harde werken valt toch wel mee.....
denk maar weer aan:

een maand niet schoonmaken
een maand geen wassen draaien (wordt gedaan voor jullie zag ik)
een maand niet strijken
een maand niet werken
een maand een zonnetje i.p.v vrieskou
een maand lang niet vroeg je bed uit om de honden uit te laten
en een maand lang geen xbox hahaha ;)

Dat is toch een groot FEEST .. i.p.v hard werken :):)
Geniet nog lekker na deze woorden en heel veel plezier daar.. we horen jullie wel weer in krabi!

ester van zanten

wat hebben jullie al veel gedaan zeg in twee weken tijd,
echt een prachtige ervaring, we genieten hier op onze manier van mee.
jullie zitten al bijna over de helft.
veel plezier daar en tot de volgende krabbel uit krabi!!!!!

jopie notenboom

O wat zou ik graag om een hoekje kijken bij jullie het klinkt allemaal zo geweldig mooi hoe daar de natuur is en wat jullie allemaal ondernemen super,en elise aapjes zijn ook erg leuk vooral als ze zo,n klein aapje bij zich dragen vraag je toch of aart er 1 meeneemt ik zie die honden al reageren op een slingerende aap in huis ze zouden helemaal dol worden ben benieuwd naar de foto,s was snorkelen ook mooi? nou weer groetjes en voorzichtig verder liefs pa en ma xxx